niedziela, 11 maja 2014

Post sklepowy – zostało jeszcze pare sztuk!




Witajcie :)

Robiąc porządek w moim magazynie mydeł, które wykonałam na potrzeby własne, moich bliskich oraz bloga, pomyślałam sobie, że chętnie podzielę się z Wami nadwyżką. Idąc dalej, przygotowałam post sklepowy, w którym chciałabym zaprezentować Wam moje produkty w cenach 10 zł za 100g mydła. Pod każdym produktem umieściłam link do postów opisujących przygotowanie, skład oraz właściwości. Wszystkie prezentowane tu mydła mają właściwości „ogólne”, czyli oczyszczające, nawilżające, odżywiające, ujędrniające, regenerujące, dezynfekujące, zmiękczające skórę oraz opóźniające proces jej starzenia. Nadają się do pielęgnacji całego ciała dla dorosłych (do każdego rodzaju cery), a także dzieci.

1. Mydło Shea Butter (bezzapachowe)


120 g = 12 zł za 1 szt.
Ilość w magazynie: 1 szt.

2. Szare Mydło Kleopatry (bezzapachowe)


90g = 9 zł za 1 szt
Ilość w magazynie: 3 szt.

3.  Mydło Wanilia Kakao Kokos (lekki zapach kakao)


100g = 10 zł za 1 szt.
Ilość w magazynie: 2 szt.

4. Mydło Lawenda i Miód (zapachowe)


100g = 10 zł za 1 szt.
Ilość w magazynie: 4 szt.

5. Mydło Rumianek i Nagietek (lekki zapach ziołowy)


100g = 10 zł za 1 szt. 
Ilość w magazynie: 3 szt.

6. Mydło „Algi i drzewo herbaciane” (zapachowe)


80g = 8 zł za 1 szt.
SPRZEDANE

7. Mydlane babeczki (lekki zapach kakao)



70g = 7 zł za 1 szt.
Ilość w magazynie: 2 szt.

***

Jeśli chcielibyście nabyć ode mnie jakieś mydełka, napiszcie do mnie na domowa.manufaktura@gmail.com . Do ceny mydła doliczę 5 zł za przesyłkę (list polecony ekonomiczny). 



12 komentarzy:

  1. Kuszące są te mydlane kosteczki i gdyby nie mój pokaźny zapas mydeł to pewnie bym coś zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Twoje zapasy skończą się kiedyś i będziesz miała ochotę i potrzebę je uzupełnić, napisz :) Dla moich blogowych gości zawsze coś się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłka dotarła wczoraj i niedługo biorę się za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń