poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Przepis na babeczki – mój punkt widzenia :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam ciekawy i inny sposób na przygotowanie mydła. Kostki mydlane odstawiamy na bok, bo dzisiaj myjemy się babeczkami! J

Składniki:

200g oliwy z oliwek Pomace
200g oleju palmowego rafinowanego
100g oleju kokosowego
50g oleju z pestek winogron
50g oleju słonecznikowego
73g wodorotlenku sodu
210g mleka kokosowego
1 łyżeczka kakao do celów dekoracyjnych

Do przygotowania tych babeczek użyłam sylikonowych foremek do ciastek, a efekt kremu na babeczce udało mi się uzyskać używając przyrządu do kremu do ciast. Babeczki wyglądają bardzo apetycznie i myślę, że zaskoczą niejednego domownika! J Może lepiej przykleję znak informacyjny … NIE JEŚĆ!? J

Za kilka tygodni na babeczki ucieszy się moja przyjaciółka, która poprosiła mnie o ich przygotowanie. Mam nadzieję, że jej nie zawiodłam ;)





Zachęcam Was do ich przygotowania! J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz